God afton..

Hallå mina vänner!
Jävlar vilken stressig dag. Är som jag tidigare nämnt på väg till sundsvall, men det har ju inte riktigt gått smärtfritt.
Började med att min biljett som jag köpte igår, inte bara försvann ur SJ:s utomordentliga bokningssystem, utan även mina pengar som jag köpte biljetten försvann. Efter 40 h i telefon kö och en jävla massa fixande, löste sig allt till slut. Nu sitter jag på centralstationen i malmö, på golvet och skriver lite, tycks finnas en del som finner det rätt skoj att jag sitter här. En japan blev nästan lyrisk över att jag satt på golvet och var uppkopplad.. Är det inte typ dem som kommit på detta? What ever, avrundade dagen med en fet bobby orr burgare på O'learys samt en stor, stor Heineken. Livet kan va sämre!
Om ca en timme sitter jag på ett nattåg på väg mot sthlm, sittandes! Tanken när jag köpte den biljetten som försvann var att jaag skulle ha en liggandesplats, men nä inte ens det fick jag. What ever..

SJ, ni är inte mina kompisar längre, men å andra sidan... who cares!?
Sköt om er så hörs vi.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0