Ja jag hade inte varit ledsen

Läste denna artikeln på aftonbladet när jag satt här under min "jobb-tristess"..
En lycklig sate kammade in 100 millar på lotto!!! Om vi säger så här jag vet ju vad jag hade gjort, ni har väl sett trissreklamen ala "snälla åke"?
Lägg där till ett streak på bilplan, springades på taken/motorhuvarna på bilarna som står snällt och väntar på nästa färja,.. sedan hade jag chartrat hela jävla båten och tryckt ut ett stort plakat, med texten: Ni som hellre vill åka till indiska osianen än till Helsingör kör på nu, resten av er får hålla till godo en halvtimme till nästa båt, på båten hade vi sedan haft ett herrejävlans kalas... jag hatar att tänka så här, det slutar alltid med att man tror att ens stackars kort är laddat med 100 millar och när man sedan inser att så inte är fallet, kommer det en känsla som är värre en att ha lyssnat på Kent i 24 h... tung ångest, men skit i det nu, man har helt enkelt inte roligare än man gör sig. Håll fanan högt, vänd aldrig kappan mot blåsten för här kommer ulf dagerby med wipped cream!

http://www.aftonbladet.se/spel/article3006036.ab


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0